Det går bra nu..

..på jobbet iaf. Idag sålde jag för över 4000 kronor på en timme, och dessutom blev jag månadens medarbetare i November! Att sälja för så mycket, eller att bli månadens medarbetare är saker som för det mesta händer de som jobbat på McDonalds åtminstonde ett par år, så att båda hände mig som jobbat där i tre månader, och dessutom samma dag var ganska stort:)


Fick 400:- på presentkort på Åhlens!

Annars då...få se, i måndags var jag på seminarium på SU och pratade om "svenskhet i reklam". Hade med mig en bild från Efva Attlingreklam och körde efter att ha pratat med Maria stenhårt på genus och alla verkade ganska imponerade;) Sen igår jobbade jag och efter det tog jag det mest lugnt, typ kollade på julfilmer.

Idag ska jag gå på friskis hade jag tänkt, det här är sista öppna veckan innan jul så man får ju passa på! Kanske ska gå på yoga imorgon också? Shit vad dagarna bara rinner i väg, om två dagar är det ju fredag!! Min enda lediga dag, plus att Erik kommer ju då:D:D


Kommentarer
Postat av: Maria

Haha YEAH, genus funkar alltid :)

Grattis till kortet och säljningen, nu kan du köpa något fint till mig som tack för hjälpen ;)

2009-12-16 @ 22:32:44
URL: http://marsj.blogg.se/
Postat av: lovisa

wow grattis! :D

2009-12-17 @ 11:35:40
URL: http://lovistras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0