Ensam i jul...?

Nej usch, nu blir jag ledsen:( Först Lovisa och nu Anna! Ingen av dom kommer hem i jul... Jag som gått och längtat efter dem båda hela hösten:(

Lovisa sa ju för ett tag sen att hon inte skulle komma, men Anna sa att hon iaf skulle komma några dagar innan julafton, men tydligen blir inte det heller.... Tur att min Erik kommer nästa vecka iaf:), annars hade jag blivit riktigt ledsen!

Får erkänna att jag inte var riktigt beredd på hur jobbigt det skulle bli efter studenten när många av de som betyder mest för en flyttar. Men det gäller att inte deppa ihop, några av mina närmsta bor ju faktiskt kvar i närheten, och om inte för lång tid kommer iaf Lovisa hem! När det känns tufft får man bara ta en dag i taget och fokusera på sitt eget liv, vad man själv vill göra.


Anna och jag när The Gang hälsade på hos henne i Riga i somras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0