Jag tar ansvar

Idag när jag var på jobbet blev jag väldigt hungrig och ville äta. Och då fick jag veta att en timme efter jag skulle sluta var det nåt möte man kunde gå på(och få betalt!), och att man om man stannade tills dess fick man lunchrast. Äta och pengar, inte säger jag nej till det. Så åt jag lunch, fiskburgare, fanta exotic och glass med kolasås till efterrätt:D

Men sen! Plötsligt kom arbetsledaren och sa till mig att städa omklädningsrummen och personalrummet inför mötet!!!!(För er som inte är insatta ser våra omklädningsrum ut som om någon har dött där, det är halvätna hamburgare på golvet och nu låg till och med ett par gamla trosor under ett skåp...)Snacka om att jag kände mig lurad! Fick värsta jobbet liksom:(

Iaf, sen giuck jag på mötet(väldigt tråkigt och jag fick huvudvärk), som tydligen innebar att alla som var där bildade vår nya arbetsmiljögrupp. Vi ska typ hålla koll på att det är en bra arbetsmiljö, typ att alla saker är säkra mm. Snart ska vi alla göra ett prov(och få diplom:D). Fet chans att jag kommer göra särskilt mycket, men på cvt kommer det ju se ut som jag är värsta ansvarstagande och har frammåtanda! Nice, om jag utbildar mig till handledare också kommer jag ju ha donken som superbra referens:D (för mitt framtida jobb på burger king iaf?:P)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0