Lucia<3

Godmorgon alla läsare, eller det kanske är försent att säga nu? Gick iaf upp för  typ en timme sen, måste lära mig att sätta mobilen på ljudlös innan jag somnar så jag slipper vakna av alla sms! Fick iaf en helt okej sovmorgon, det var ett tag sen jag sov såhär länge!

Idag ska jag inte göra så mycket speciellt, plugga lite för sista seminariet på min kurs imorgon och slå in lite julklappar är väl det som är planerat. Och så kanske köpa julgran!!! Vi brukar alltid köpa vår tidigt så det är nästan rekordsent, men det har inte hunnits med...Men idag blir det iaf förhoppningsvis:)

Och så är det ju Lucia idag:D Hade tänkt gå upp vid 7 och kolla på skansens på tv men sen fick jag veta att det går ju ikväll också så då körde jag på sovmorgon iaf...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0