Snart Sälen:)

Blev ingen utvärdering för mig igår, jag var tvungen att gå hem tidigare för jag mådde så jättedåligt:( Typ magont och illamående:( Men tog en ipren och tog det lugnt, skippade saga och dansen, och nu mår jag bättre:) Håller på att packa till Sälen, om några timmar åker vi. Kan dock inte hitta mina skidbyxor vilket är lite jobbigt, men om det är lugnt för Becka tar jag nog hennes sitället.

Ska bli riktigt skönt att komma upp till Sälen, det är tydligen typ 25 cm snö nu och det lär ju vara helt tomt i backen. Dock blir det ju inget internet där uppe så förvänta er inga blogginlägg...

Nu måste jag hoppa in i duschen, pappa kommer om några timmar och det är mycket som ska göras innan det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0