Snö:D

Det är SNÖ ute!!:) Och typ 6 minusgrader, så idag blir det varamste jackan! Om typ en timme börjar jobbet, jobbar mellan 10 och 16..och klockan 15 ska jag typ ha en egen utvärdering av hur det gått så här långt med en av skiftledarna. Låter ganska läskigt, men det brukar ju gå ganska bra för mig... Aja, får se:)

Sen är det iaf Sagateater och dans, min första träning på typ en månad?:P Riktigt dåligt, men har ju varit sjuk och upptagen och så.. Ska iaf bli riktigt skönt att köra ikväll:) Och så måste jag packa klart, för imorgon åker jag:D Självklart ska vi stanna i Hummelsta på vägen upp, där Godisstoppet ligger:) Ska passa på att köpa extra mycket så kankse det för en gångs skull räcker längre än två dagar...? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0