Voddler=besvikelse:(


Besvikelse än så länge...

Åh jag blir sur! Har ju gått och längtat efter Voddler så länge, och när nån sagt att det är ganska dåligt har man bara tänkt "ofta, det säger dom bara, det kommer vara awesome med gratis film:D". Men för ett par dagar sen trillade en invite ner i min inkorg, och ärligt - det är ännu sämre än vad alla sa.

Det finns knappt några filmer, dom som är bra kostar! Var inte det hela grejen med Voddler, att det skulle vara gratis? När man sen väl hittat nån film man vill se hackar programmet sig igenom 10 minuters reklam, och precis när filmen ska börja - då fryser bilden. Aaarrgghh!!!

Så bra idé i teorin, men det är ju bara betaverisionen som är ute nu. När dom kommer med en bättre verision kommer det säkert bli bättre! Men alla ni därute som också går och längtar - det är ingen mening än så länge, kolla på egna filmer, eller gör som jag ska göra ikväll: gå på bio med en kompis!!:D Berättar mer när jag kommer hem eller imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0