091130

Tog hem min dator från pappa idag och installerade internet...tog typ en halvtimme:P antingen är jag seg eller så är datorn/tele2 segt...fattade iaf inte så mycket, tryckte mest där det stod att man skulle trycka:P

Nu skulle jag egentligen varit på föreläsning, men precis när jag skulle gå ner till bussen ringde kursledaren och sa att det var inställt. Jätteskönt för mig som har världens huvudvärk:( Det var jättestressigt på jobbet idag, skiftledaren skulle bli utvärderad och eftersom hon är så snäll ville alla vara extra duktiga så hon skulle verka jättebra:) Men det blev som sagt väldigt stressigt...

Imorrn är det förresten första december! Julkalender:D Har inte så mycket koll på vilken det är som går på tv, men ska väl kolla på den imorgon iaf...och så blir det Mysteriet på Greveholm! Mika fick den på dvd av en kompis, så oavsett om svt:s är bra har vi iaf en att kolla på!

Nu ska jag gå och ta en ipren, sen om en halvtimme börjar Design: Simon och Tomas som jag ska kolla på:)

Kommentarer
Postat av: Jenny

åh usch jag hatar dom där utvärderingarna, man måste ju verkligen vara extra glad och extra snabb då.. så jäkla jobbigt :P

2009-12-01 @ 12:47:43
URL: http://jennyjennyjenny.blogg.se/
Postat av: ina

eller hur, typ massa press och sen får man inget själv av det, man gör det bara för nånannans skull:(:P

2009-12-01 @ 17:42:46
URL: http://inastinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0