091007

Har varit på både Sagateatern och Friskis nu, och båda var askul som vanligt:)

På Sagateatern läste vi en pjäs och kom halvt överrens om att spela den. Är inte helt nöjd med rollen jag förmodligen kommer få spela, men tror vi ska göra om pjäsen lite...Har faktiskt vissa gränser för vad jag gör på scen:P

Sen åkte jag till Friskis där jag skulle träffa Becka och Tori och gå på danspasset, men sen kom massa av deras kompisar och så var vi plötsligt 10 stycken:P Men saknar Lovisa! Min favoritträningsparter!:D


Tori innan passet

Hehe tror ledarna kände igen mig, dom verkade iaf jätteglada över att se mig. Menmen, jag och Lovisa var väl säkert deras favoriter så inte så konstigt...;) Haha

Passet var iaf askul och det är jättekul att komma igång och träna igen:)


Tog en bild på mitt snygga linne men tyvärr blev ju texten spegelvänd:P Det står iaf Don't worry be hippy och det är köpt på Pimkie's, en fransk butikskedja(finns alltså bara i Frankrike)


Kommentarer
Postat av: lovisa

åh friskis! pimkie's finns jättenära här :)

(ännu en anledning för dig att komma och hälsa på)

2009-10-08 @ 20:25:02
URL: http://lovistras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0