091009

Idag ska jag till Nordiska Museets chokladfestival med Elin och Maria, ska bli riktigt nice:) Så himla gott med choklad! Men dock känner jag att det har blivit väldigt mycket onyttigt den senaste veckan...vill ju inte sluta som en tjock-smock, så efter idag får jag inte äta mer onyttigt! Har ju börjat träna nu också så ska försöka gå typ 4 gånger i veckan och så slut med onyttigheter, iaf tills jag når min målvikt. Typ 2 kilo som ska bort så det dröjer väl inte så länge iofs...:P

Innan dess ska jag köpa nya linser och tänkte dessutom försöka hinna förbi NK för att kolla på Thomas Saboberlocker. Har en som gått sönder som jag vill få lagad och så har jag några presentkort på NK som jag tänkte använda till en ny:) Lutar just nu åt ett par silverfärgade ballerinaskor. Har faktiskt gått ganska snabbt att fylla upp armbandet, det trodde jag inte med tanke på att de billigaste berlockerna kostar typ 300-500(finns nån för 200?), men med julafton och student och sånt går det ju undan... Och snart fyller jag ju år! Men vet redan vad jag får av både mamma och pappa och det är inte berlocker:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0