091015

Idag är en riktigt skön dag! Har varit på långpromenad med Mika och Svea till centrum där jag passade på att köpa bl.a. duschkräm:)


Mika och Svea

Nu sitter jag och jobbar på en födelsedagspresent/julklapp åt mamma, det beror lite på när den blir fördig vad det blir.

Vi har förresten kommit överrens om att förändra julafton ganska mycket i år! I vår familj brukar vi alltid köpa sjukt mycket julklappar till varandra och det brukar sluta med att vi sitter uppe halva natten och öppnar paket. Men eftersom ingen längre har plats för allt man får har vi bestämt att vi ska skära ner på julklapparna... Dessutom, vet inte hur vi kom fram till det, men alla ska tydligen göra lite hemmagjorda julklappar i år också, så det är det jag börjat med med mammas present:) Så färre julklappar i år alltså, det kommer bli svårt för mig som älskar att köpa presenter:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0