091019

Kom precis hem från jobbet, som gick asbra idag:) Redan i lördags sålde jag för näst mest, idag sålde jag för mest av alla:D Så det är ganska nice...tydligen har vi en tävling, där den som säljer för mest/timme i månaden får en ipod el. liknande, det vill jag ha! Min gamla börjar sega sig rätt rejält. Dock tror jag inte jag ska hoppas på allt för mycket den här månaden, det är ju redan 19e idag...men kanske i november:)


Såhär såg jag ut idag, ASdålig bild(som vanligt, hehe)! Iaf, har på mig:
Jacka - H&M
Jeansleggings - Gina Tricot
Stövlar - Marzio
Hårband - Indiska

Nu har jag några timmar då jag inte behöver göra så mycket, kanske blir lite plugg eller nåt. Klockan 5 ska jag iaf åka till Universitetet för en föreläsning:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0