091022

Idag var jag i stan och handlade några småsaker, lägger upp bilder sen. Egentligen var jag sugen på att bara sitta hemma insvept i ett täcke och inte göra nånting, är så himla trött, men det är min sista lediga dag på ett tag...så då ville jag passa på:) När jag äntligen skulle åka hem fick jag vänta en halvtimme på tunnelbanan dock.. inte kul, vet inte ens vad det var för fel:S

Sen gick iaf jag och Tori på yoga, det var mysigt som alltid:) Man går liksom in i sig själv och blir helt lung och avslappnad. Nu har jag precis ätit tacos till middag, mums! Snart ska vi slå på nån film här hemma för lite torsdagsmys:)

Det är väl förresten ingen som missat att Starbuscks ÄNTLIGEN kommer till Sverige?! Dock bara till arlanda än så länge, men om det går bra ska dom expandera:) Tyvärr tror jag inte jag ska på nån resa där man behöver flyga förrän i påsk...:( Iaf, Starbucks ska tydligen lägga ner 1000 butiker i usa och öppna 900 utanför:)

Kommentarer
Postat av: Mimi ♥

vabra, jo tack samma här :D

Har du också höstlov nästa vecka? =)

2009-10-22 @ 23:43:49
URL: http://mimigustafsson.blogg.se/
Postat av: MANDRAGORA | kattägd narcissistisk vegetarian och blivande prettomorsa

Det finns ju olika former av yoga - vilken sort praktiserar du?

2009-10-23 @ 01:44:31
URL: http://shakti.blogg.se/
Postat av: lisa!

vad söt du är! :D



vad har du för intressen och vad brukar du blogga om?! :)

2009-10-24 @ 01:40:56
URL: http://llisahedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0