Friday's igen

Jobbade över nån timme idag, så kom nästan nyss hem, har bara hunnit duscha. Nu ska jag ut igen på en gång, ska övningsköra lite i nån timme, och sen ikväll ska jag ut och äta med Maria och Elin! Det blir friday's, igen för mig. Jag som aldrig äter på Friday's annars, och så blir det två gånger på mindre än en vecka! Men asgott är det ju iaf:)

Aja, nu måste jag iaf skynda mig, hörs ikväll:D

Ps. Har kollat på MJ-videon fem gånger nu och gallskriker fortfarande på slutet... Så j**la läskigt!!!

Kommentarer
Postat av: Michaela

Fin blogg : )

Har 2 tävlingar på min blogg nu där du kan vinna produkter till dina naglar. Var gärna med du också.

2009-10-08 @ 21:35:01
URL: http://beautifulpink.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0