Hej:D

Det blev visst väldigt dåligt med inlägg igår också...men nu har jag en ursäkt som till och med slår dom förra! Typ 10 minuter innan jag slutade igår fick jag nämligen en oväntad kund:) Hihi det var min fina Erik som kommit upp från Halmstad utan att säga nåt och som kom för att överraska mig:D Blev jätteglad:) Så sen åkte vi hem till mig och bara mös hela kvällen:) Nu har han tyvärr åkt hem igen...men ska föröska hälsa på honom så snart som möjligt, lär bli nån gång i november.

Vet ni vad mamma hade köpt hem förresten?! Pepparkaksdeg!! Så den satt jag och mumsade på;) Hade egentligen tänkt baka pepparkakor men degen är ju mycket godare:) Men ska kansk ebaka lite idag, om jag får plats i köket. Becka och en av hennes kompisar håller på att laga massa mat till sitt projektarbete, hemsidan TemaRecept:) Så det blir god lunch idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0