Hejsan hoppsan bloggen!

Förlåt för väldigt dåligt uppdatering senaste dagarna! Men när jag var nere i Halmstad ville jag inte lägga massa tid på att blogga istället för att vara med min pojkvän, och sen jag kom hem har jag jobbat en hel del. Idag till exempel jobbade jag ju från 10 till 7 så nu är jag ganska död...

Men igår var jag, Mika och Tori ute på stan, vi gick på Nationalmuseet(som värsta seriösa systrarna) och sen gick vi och åt middag på T.G.I. Friday's:) Jag och Tori delade på en Cheesy Bacon cheeseburger och nån sandwich, asgott:D Efter middagen mötte jag upp Erik på tunnelbanan och så åkte vi hem till honom där vi var hela kvällen:)

Åkte direkt från honom till jobbet imorse, så fick gå upp astidigt:( Men värt det för att vara lite mer med honom innan han åkte ner igen:) Efter jobbet hämtade mamma mig och så åkte vi hem. När vi kom hem fick vi jättefina presenter från Florens från mamma, varsin Thomas Sabo-berlock och varsin jättefin sjal:) Lägger upp bilder imorgon.

Nu sitter jag och kollar på Parlamentet, men ska nog sova ganska snart. Eller åtminstonde typ lägga mig i sängen med datorn eller nåt. Ska jobba imorgon igen, mellan 11 och 14, najs:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0