Hemma på Lidingö

Igår kväll kom jag hem till Lidingö igen, efter att ha varit nere i Halmstad hos min pojkvän några dagar:) Var jättetrött när jag kom hem och är fortfarande ganska trött, jobbade på donken några timmar lite tidigare idag. Menmen, det var iaf jättemysigt nere i Halmstad och nice att få träffa Erik för första gången på en månad:) Nu är han uppe i Stockholm över helgen så ska träffa honom nån gång till innan han åker ner igen:)

Annars händer inte så mycket i helgen, ska jobba på söndag i nio timmar :O mellan 10 och 19, så efter det lär jag vara helt död;) Hittils har jag jobbat max 3,5 timmar i taget...:P

Var på bio igår förresten med Erik, vi kom fram till stockholm några timmar tidigare så vi gick och kollade på nya Beck-filmen! Den var jättebra, som alla andra Beckfilmer:) Heheh för bara nåt år sen tyckte jag Beck var jättetråkigt men nu är det en av mina favorit-svenskafilmserier:) Bara för att tv4 visade Beck-film varje söndag föut... Kan iaf absolut rekommendera den, helt sevärd.

Kommentarer
Postat av: monia

Hejsan. Just nu har jag en tävling i bloggen där du kan vinna en TANDBLEKNING! Ta chansen du också och få ett vackert vitt leende :) Kika in!

2009-10-04 @ 19:53:43
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/
Postat av: therese

Jaha, jag gillar inte alls halmstad tyvärr :P

2009-10-05 @ 07:42:28
URL: http://babetessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0