Ingen övningskörning?

Jaha, kul att man har en så bra pappa som kommer ihåg saker han har sagt... vi skulle ju som sagt ut och övninsköra nu för ett tag sen, men så ringer jag honom för att be honom hämta upp mig - och då visar det sig att han är på något dop?! Bra att man kan lyckas planera två dagar in i framtiden liksom..aja, nu är iaf mamma hemma efter en tjejhelg med sina kompisar så nu ska nog vi ut och åka lite efter middagen, bara det inte hinner bli försent:) Hoppas på det bästa, nästa vecka är jag nämligen ganska upptagen så då hinner jag ju inte:(

Kommentarer
Postat av: MK

ska också börja övningsköra snart, kommer säkert vara värsta trafikfaran 8D

2009-10-18 @ 20:37:19
URL: http://cornelior.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0