Inget internet:(

Dåliga nyheter för er alla som följer min blogg: vi har inget internet hemma! Kommer inte ha det på typ nån månad heller pga sega internetbolag...Så nu sitter jag hemma hos pappa! Får väl komma hit lite oftare och blogga!

Idag ska jag iaf på bio snart, ska se This is it med Mika! Ska bli jättekul, vi är båda riktiga hardcore MJ-fans:) Sen efter det ska jag hämta upp Erik på cityterminalen, han kommer till Stockholm över helgen:D Och så ska vi åka hem till pappa och vara här ikväll, man får inte vara hemma hos mamma för becka ska ha tjejkväll...

Så här ser jag ut idag:


Kommentarer
Postat av: Jenny

haha jaaaa d är riktigt soft :P

japp d var det ;)

2009-11-06 @ 16:18:54
URL: http://jennyjennyjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0