Jag gjorde bort mig....

Haha oj vilket pinsamt danspass det var. Herregud. På ena sidan hade jag en av mammas kompisar, kul att stå och trycka upp asset i hennes ansikte liksom?! Och på andra sidan hade jag den gamla gubben. Herregud. Jag gjorde bort mig. Det var en dans där man skulle slänga med armarna, och var tror ni min knytnäve hamnade? Haha asså jag ville typ dö. Iaf, sen tvingade jag tori att byta plats, så då belv det bättre. Dessutom körde de en gammal goding, Womanizer! Plus att dom började med Beat it och I want you back, så det var disco på dansgolvet:D Nu ska jag hoppa in i duschen som äntligen blev ledig, inte så smart att gå tre systrar på samma pass...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0