Jag har övningskört!

Ikväll har jag övningskört för andra gången, tycker verkligen det är askul att köra! Men skulle helst vilja köra lite snabbare, det är ju roligast när det går fort men pappa säger bromsa redan vid 40...Jaja, det är väl nåt som kommer med tiden, idag fick jag iaf pröva på att växla några gånger. Så det går väl lite frammåt:)


Såhär såg det ut när pappa körde på vägen hem

Innan övningskörningen jobbade jag i några timmar, känns verkligen som att jag börjar komma in i det nu! Bränner mig inte lika ofta på fingrarna, är snabbare och allt går bättre:) Sedan åkte jag hem till pappa där jag och Becka väntade på att han skulle komma hem så vi kunde komma igång!


Becka hemma hos pappa

Nu ska jag gå ner till tvn och kolla på Ugly Betty som har säsongspremiär!


Kommentarer
Postat av: Linda

awe :)

2009-10-07 @ 00:05:39
URL: http://wlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0