Jobb och Tindras

Idag har jag jobbat 4 timmar, inte så långa dagar jag har alltså:) Det gick iaf bra, så jag börjar hoppas lite på den där ipoden...skulle vara riktigt nice, om jag inte får en måste jag ändå köpa en ny. Vet inte om jag sålde hámburgare till en tv-kändis idag, alla andra sa att han var med i nåt familjeprogram? Men jag har aldrig sett honom:P

Efter jobbet åkte jag till mitt stammisfik Tindras där jag fikade med Elin:) Det var mysigt som alltid att få träffa henne och prata massa skvaller som gamla tanter;) men på fredag åker hon ner till sin pojkvän i karlskrona och sen ska hon direkt till Riga...dröjer innan jag träffar henne igen alltså:( Men hon funderar lite på att ha en liten middag med helloweentema när hon kommer hem, får se:)

Nu ska jag strax åka till Sagateatern och direkt efter det blir det dans på friskis:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0