Kväll

Det blev aldrig nån träning, maten och tvn höll oss hemma lite för länge;) Ska iaf gå på dans imorgon, så det känns inte helt dåligt...Idag händer det inte mycket mer, ska börja göra mig iordning ganska snart och försöka gå och lägga mig. Jobbar imorgon, och sen ska jag träffa Elin på Tindras och fika:D Myspys:) Och sen är det ju såklart Sagateater och dans.

Funderar lite på hur jag ska göra i helgen, har några kompisar som ska ut och som väldigt gärna vill ha mig med, men jag jobbar hela helgen...10.30-19.00 dagen efter liksom. Men å andra sidan var det evigheter sen jag var ute, jag är fett taggad och jag saknar mina kompisar, länge sen jag träffade dom som ska med. Får se hur jag känner mig den dagen, så länge jag inte är helt död är jag nog på:)

Kommentarer
Postat av: Mimi ♥

Heejsan!

Allt bra med dig idag? :)

2009-10-21 @ 00:26:18
URL: http://mimigustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0