Måndag

Hur lyckas jag alltid hamna framför datorn när jag gör mig iordning? Aja, nu har jag kollat mejlen, skrivit ett litet fb-mejl till Lovisa och kollat hur mycket jag tjänade på bloggen förra veckan...och det är inte mycket! Alla ni som läser min blogg(ni är faktiskt några stycken, igår hade jag 50 läsare och det brukar väl ligga på lite mer än det), gå in på min blogg varje dag är ni jättesnälla:D Om ni vill får ni också klicka på reklamerna, så tjänar jag ännu mer, men det räcker faktiskt med att ni bara går in här så får jag lite pengar:) nice, eller hur!

Iaf, tänkte berätta lite om mi dag... Har inte hänt så mycket, jobbade mellan 11 och 14, sen kom jag hem och typ chillade lite framför Satc innan jag åkte till universitetet. Där pratade dom om den sociala kroppen...lite halvtråkigt:P Efter det åkte jag hem, städade lite och sen blev det Svenska Hollywoodfruar! Askul tv-program, men det verkade som att det var sista avsnittet nu? Nån som vet?

Imorgon ser ut ganska mycket som idag, förrutom att jag ska övningsköra på kvällen! Har äntligen fått handledartillståndet, så imorgon börjas det:) Hoppas på att ta körkort inför en resa som blir av i vår, skulle vara ganska smidigt med körkort då...Och ska även försöka ta lite fler bilder till imorgon, inte så kul blogg utan bilder jue!!

Nu ska jag iaf försöka sova ganska snart så säger godnatt! <3


Kommentarer
Postat av: THERÉSE

sv: precis! vad kul för dig ^^

2009-10-06 @ 18:00:52
URL: http://tettelush.blogg.se/
Postat av: malin

Hur tjänar du pengar på din blogg då?

Vad använder du för grejj liksom?

2009-10-08 @ 21:35:27
URL: http://miljarderbitar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0