Min lediga dag

Idag hade jag min enda helt lediga dag den här veckan och måste säga att jag utnyttjat den väl. Åkte in till stan vid tolvtiden och köpte saker man alltid behöver, som linser. Sedan vid ett träffade jag Elin och Maria och så gick vi på Nordiska Museets chokladutställning, som var väldigt nice:) Massa provsmakning, dock slutade det med att vi alla mådde ganska illa..


Vår favorit, den vita chokladfontänen:D



Massa goda praliner...



Elin och Maria påväg därifrån

Efter festivalen åkte jag hem och träffade Helena, vi fikade och pratade bara:) Det är inte så ofta vi hinner träffas så då får man uppdatera sig på vad som har hänt.

Och efter det åkte jag hem till pappa för lite övningskörning! Fick lära mig att backa idag, och träna ganska mycket på att hitta dragläget(svåraste:P), men det gick väldigt bra. Nu ska jag alldeles strax gå och kolla på idol men vet inte om jag ser hela, börjar jobba 8 imorgon(ska sitta barnvakt)...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0