Morgon...

Jaha, då sitter jag alltså här, helt nyduschad och blöt efter att ha panikvaknat och kastat mig in i duschen...och så kommer jag på att jag börjar senare idag. Okej, bara en halvtimme men 30 minuter är mycket när man stressar på morgonen. Så nu har jag en hel del tid över. Hmmm..ska nog göra en riktigt maffig och god frukost till mig själv, man får ju passa på medan man har tid;)

Sen ska jag som sagt jobba, till typ fyra. Och vad som händer ikväll vet jag inte, var för trött för att tro att jag skulle orka  nåt men nu börjar jag få krafterna tillbaka:) Får se vad jag hittar på:)

Kommentarer
Postat av: M o l l y m u s

Hejsvejs ;D

Hur är läget med dig?

Hoppas du haft en bra lörgdag och hoppas kvällen fortsätter som den ska :P:D

Många kramisar!!!!

2009-10-17 @ 22:53:40
URL: http://mollymus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0