Snö <3

Eftersom det här är min första lediga dag efter en helg med jättemycket jobb tänkte jag sova ut länge idag. Tyvärr går det inte alltid som man vill dock, redan klockan åtta smällde Becka upp min dörr och väckte mig. Men, för en gångs skull blev jag inte arg, hon väckte mig nämligen så att jag skulle få se att det SNÖADE!!!:D:D Och när man blir väckt för första snön går det ju inte att vara arg! Nu är det dock plusgrader, så det regnar istället, men det var mysigt så länge det varade:)

Igår kväll blev det inget blogginlägg eftersom jag hade världens huvudvärk, det var verkligen jättejobbigt. Satt bara och stirrade på tvn efter att jag kom hem, kunde knappt göra något annat. Det räckte med att jag vred på huvudet, att nån pratade i närheten av mig eller att nån rörde vid mitt huvud för att det skulle kännas som att det skulle explodera, inte kul alls. Men sen visade mamma mig hur man "stretchar" huvudet, haha vet att det låter knäppt, men det funkade faktiskt, så när huvudvärken gick över passade jag på att gå och lägga mig:)


Kommentarer
Postat av: Emmaaaa

Nej, inte snö redan :/.

Fin blogg :}

2009-10-13 @ 19:59:06
URL: http://emmacb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0