Tv-kväll

Blev tv-kväll med familjen efter middagen idag, med parlamentet, vem kan slå filip&fredrik och poirot. Filip&Fredrik tycker jag egentligen är astråkiga, men jag satt ju i publiken på ett par av inspelningarna, så då måste man ju se...När jag sett mig själv är det slut dock!


Köpte lösgodis när vi var och handlade lite tidigare, Willys har börjat med små kartonger istället för påsar:)

Nu ska jag börja göra mig iordning, måste upp tidigt imorgon så jag hinner stryka min McDonaldsskjorta;) Tydligen har några andra på jobbet fått skäll för att de inte stryker den varje dag, jag som strykt min...en gång? Hehe. Bättring imorgon iaf.  


Kommentarer
Postat av: J.

Vad mysig kväll det låter som du ska ha :)

2009-10-18 @ 23:34:49
URL: http://alwaysthai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0