Vad ska jag göra nu?

Har börjat få lite ont i händerna av att jobba med mammas present, funderar på att ta en liten paus. Kanske ska göra pedikyr? Det var ett litet tag sen, tånaglarna är ju faktiskt de enda jag får måla nu för jobbet! Om jag inte vill måla fingernaglarna och ta bort det imorgon:P

Imorgon är det nämligen slut på ledigheten! Då jobbar jag, men bara två dagar i rad:) Sen nästa vecka blir det inte kul...tror att det är 5 dagars jobb, varav flera långa pass. Dessutom jobbar jag mån-tis direkt efter...på min födelsedag alltså!:( Men nån dag efter det händer en väldigt nice grej förhoppningsvis, så kommer nog vara på bra humör iaf:D

Kommentarer
Postat av: Mika

Du kan få göra manikyr på mig om du vill!! :D pussar

2009-10-15 @ 13:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0