090901

Fikat med Natta var jättemysigt! Det var första gången vi träffades sen studenten vilket egentligen varit jättekonstigt, i skolan träffades vi ju varje dag! Men nu fick man lite uppdatering på vad som hänt och vad som kommer att hända för henne:) Vi ska redan träffas på söndag igen tillsammans med ett par andra kompisar och fika borta i Fjärilshuset i Haga, men nu planerade vi även en eventuell utgång på lördag, får se hur det blir med den:)


Supersnygga Natta på stammisfiket Tindras

Hann aldrig ringa pappa om ikväll så förmodligen blir jag bara hemma vilket också är skönt, särskilt nu när det blivit så varmt! Men lite tråkigt också...jaja, kvällen är ung, nånting hittar jag säkert på att göra:)

Fick förresten en fråga om hur bra torrshampoot jag köpte var och det är jättebra! Man bara fixar sin frisyr och sedan sprayar så håller det sig fräscht! Supersmart om man inte vill tvätta håret varje dag. Uppfräschning under dagen är dock smart...

Kommentarer
Postat av: Jennifer [fotoblogg]

Ja, det är Johans sjukt snygga bror!! faan, jag vill också bo i sthlm :'(

2009-09-01 @ 18:54:38
URL: http://metrobloggen.se/starofusa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0