090903

Jag vet, Ronan Keating är väl inte världens coolaste att lyssna på...men jag vaknade upp till den här låten på väckarklockan och fick värsta mysiga känslan i hela kroppen:)



Annars då..igår kväll var jag som sagt på Sagateatern, det var jättekul:) Vi slapp ihopslagning med nån annan grupp, vi blir en liten grupp på fem istället. Tror faktiskt att jag fortsätter nåt år till iaf.

Nu ska jag strax åka till Ropsten för att träffa Helena, vi ska åka och sola vid Odenplan. Senare idag ska jag träffa Maria, vi ska fika på Tindras:) Och ikväll går ett av mina favoritprogram på tv, Ernst bästa! Alla program med Ernst är ett måste hemma hos oss, dom är ju så himla mysiga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0