090916

Nu har jag varit på introduktion på McDonalds och fått lära mig allt om CSO! Man får tydligen inte ha nagellack eller liknande när man jobbar på donken vilket suger eftersom jag hade funderat på att skaffa lösnaglar, jag tycker det är jättesnyggt. Men tydligen inte...får ha genomskinligt nagellack så länge jag inte lagar maten iaf. Fick massa häften och böcker som jag ska lära mig, där det står typ hur man hälsar, så det ska jag plugga på!


Mina McDonaldspapper!

Tydligen kommer det vara så att min lön kommer stiga med typ 10 kronor/timmen om en månad när jag fyller 19, så då får jag löneförhöjning, hehe:) Om jag jobbar kvar tills jag fyller 20 får jag ytterligare 15 kronor/timmen, men det hoppas jag att jag inte gör..jobba på McDonalds hela livet liksom. Men om jag pluggar i Stockholm kan det ju vara ett bra extrajobb. Får se hur det blir, det är ju ett år kvar tills dess!

Efter introduktionen åkte jag till Sagateatern där vi läste igenom ett manus som iofs verkade ganska kul men jag vet inte riktigt...det var typ nån scen där en tjej ska dra ner strumpbyxor+trosor så en kille kan kolla om hon blir en bra mamma, nej tack till den rollen liksom:P Haha, men vad vi än spelar kommer det säkert bli askul, brukar bli det:)

Och tack Camilla, ska genast kolla länken:)


Kommentarer
Postat av: Jenny

grattis till jobbet!

vadå får ni inte ha lösnaglar? det får vi :P haha skumt

2009-09-16 @ 22:07:11
URL: http://http://jennyjennyjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0