090924

Sorry för jättedålig uppdaterig idag men jag mår verkligen inte bra... Är fortfarande sjuk, så filmkvällen ikväll blev inställd. Men jag orkar inte, har fortfarande feber och ont i huvudet mm så jag vill bara ligga hopkrupen i min säng och sova. Och hoppas på att jag blir frisk. Fan att jag skulle bli sjuk nu, skulle ju träffa kompisarna ikväll, ska på restaurang med familjen/släkten imorgon och på lördag ska jag ju jobba... Aja, bara jag inte är sjuk nästa vecka så jag kan skriva min tenta och åka ner till Erik så är det väl lungt..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan, allt bra idag? :) Några planer för helgen?



http://lolad.se/

2009-09-25 @ 10:14:51
Postat av: helena

krya på dig.

när ska du jobba på lördag? hade tänkt o fråga om du ville följa med o kolla på lidingöloppsstarten o på micke som springer:)

2009-09-25 @ 12:17:30
Postat av: ina

sv. det är bra med mig idag, har blivit frisk!



jag ska jobba mellan 11.30 och 15.00 på lördag :( så tyvärr går det inte...

2009-09-25 @ 12:45:29
URL: http://inastinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0