090925

Är hemma från centrum nu, blev lite smått och gott, bland annat ett nagellack! Ska använda det på en gång så jag har fina naglar ikväll:) Men känns nästan lite meningslöst eftersom jag måste ta bort det imorgon innan jobbet.. Whatever, sen ska jag ju typ inte jobba på nästan en vecka så då kan jag ha det! Om dom nu inte vill att jag ska jobba på måndag...


Mitt nya nagellack från IsaDora, i färgen Sundance.

Nu ska jag göra mig iordning, det är typ två timmar kvar och jag hatar att stressa! Kör nog ganska stilrent ikväll, typ svart kjol som sitter högt i midjan, vit blus och eventuellt grå cardigan om det är kallt. Plus lite smycken jag köpte idag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan :) allt bra? Ska du hitta på något kul ikväll?



http://lolad.se/

2009-09-26 @ 15:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0