Blir nog ingen träning idag...

...jag har nämligen arbetat ute i trädgården hela dan fram tills nu. Klippt grenar, dragit upp buskar och sågat ner träd. Riktigt duktig känner jag mig nu, även om hela kroppen värker som bara den. Dessutom kliar det och sticks överallt, men jag får nog skylla mig själv som jobbade i t-shirt och hotpants;)

Har iaf precis tagit en kall dusch och smörjt in mig med Body Shops bodybutter Moringa:) och nu tänkte jag bara ta det lungt ett tag innan jag börjar med resten som ska göras idag, städning och plugg. Kul liv. Men så blir det vissa helger, när man slappat hela veckan:)

Kommentarer
Postat av: Bella

Visst lägger till dig nu=)

2009-09-20 @ 14:59:30
URL: http://awrittenlife.blogg.se/
Postat av: Lotta

Fin och intressant blogg du har!

Vad sägs om att lägg till varandra på bloglovin?

Hi hi

2009-09-20 @ 16:14:09
URL: http://liselotterydh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0