Dags för plugg!

Idag ska jag vara väldigt ambitiös, jag ska plugga jättemycket. Det är dels kurslitteratur inför en tenta jag har samma dag som jag åker ner till Erik:) och dels en bok om övningskörning. Den senare har jag börjat i och den är väldigt bra, den går igenom alla grunder från början, till och med hur man ska sitta i bilen:P Dessutom ska jag fylla i kalenderna för den kommande veckan!

Eftersom det är så himla fint väder sitter jag ute, det gäller ju att passa på innan det blir för kallt!


Te är ett måste när man ska plugga!


Klart man sitter utomhus om man kan!

Om ett par timmar måste jag dock göra en paus för då ska jag åka och tanka båten med pappa! Den ska upp på land imorgon och vi måste köra den till landet först. Då tänkte jag också passa på att tvinga ut Tori på långpromenad med Svea, hon håller på att bli alldeles för lat!


Kommentarer
Postat av: Jenny

aaa ne sant :)

okej men du det passar faktiskt bara bra för jag skulle aldrig orka imorn, jag har typ jobbat ihjäl mig nu så är helt slutkörd och imorn är min enda lediga dag. Så jag ska vara hemma och slappa järnet haha :P men vi får ta ett nytt datum bara :)

2009-09-05 @ 18:53:48
URL: http://jennyjennyjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0