Hej hopp

Jag är frisk! Så himla skönt, huvudvärken och febern är borta och jag är back on track! Så nu ska jag till centrum snart och fixa några grejer, kanske även blir lite shopping:D Och ikväll ska jag ut och äta med mammas släkt och fira min morbror som fyller 60, och imorgon blir det jobb:)

Okej, inte riktigt roligaste helgen, men jag hinner inte mer, jag måste plugga som en galning nu innan tentan. Men jag är ändå nöjd, får träffa mina morbröder som är världens bästa ikväll och imorgon tjänar jag pengar. Och så måste jag ju packa till nästa vecka:)


Svart top Gina tricot
Jeans H&M
Svart linne H&M

Nu måste jag dra om jag ska hinna, men hörs senare:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0