Höst

Första spetember idag..det betyder höst. Och det har ju verkligen kännts som höst de senaste dagarna, det är kallt och mörkt. Men mysigt också:) Man kan tända ljus och dricka te och bara mysa:) Vilket jag nog ska göra ikväll, eller det beror lite på. Jag ska träffa Natta idag klockan tre för fika och så ska jag hinna hem till Lovisa och hämta min kvarglömda jacka och så hade jag tänkt lägga upp ett pluggschema inför första tentan som är om lite mindre än en månad!

Och sen om man kan övertala pappa kanske jag går på bio ikväll och ser Inglorious-filmen:)
Vi får alltså se lite hur dagen blir, nu ska jag iaf hoppa in i duschen och göra mig iordning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0