Jobb och glasögon

Nu har jag alltså varit på mitt livs första jobbintervju, den var på McDonald's. Och jag fick jobbet!:D Tydligen brukar de aldrig anställa sådär direkt men antingen var de riktigt desperata eller så är jag mästaren på jobbintervjuer, för efter att ha pratat i knappt 10 minuter erbjöd de mig jobbet. Jag tackade ja, så imorgon har jag introduktion och sedan börjar jag jobba:) Så nu har jag ringt dit jag skulle imorgon, en jobbintervju för jobb på Plantagen och tackat nej till dem.

På väg hem hämtade jag som sagt upp mina nya glasögon, och här kommer en bild på båda paren. Det blir tyvärr inga bilder med dem på mig än, för min kamera suger på självporträtt, och innan nån kom för att hjälpa mig han jag få jätteont i ögonen av att ha både linser och glasögon samtidigt:P


Mina nya glasögon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0