Lovisa i Strasbourg

Nu har det gått lite drygt en vecka sen min fina bästis Lovisa flyttade till Strasbourg för att jobba som volontär i tio månader. Jag tycker det hon gör är minst sagt beundransvärt, och väldigt imponerande. Tänk er själva att flytta till ett annat land med ett annat språk och dessutom jobba som volontär. En applåd till Lovisa! Som tur är har Lovisa, precis som jag, en blogg! I hennes kan man läsa om allt hon har för sig samt vad hon tycker om den fina staden Strasbourg. För att komma in på hennes blogg är det bara att klicka på den här länken:

lovistras.blogg.se


Jag och Lovisa i Riga augusti -09

Kommentarer
Postat av: lovisa

åh vad fint ett helt blogginlägg tillängnat mig :) <3 <3 <3 <3 <3

2009-09-09 @ 20:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0