Middag hos pappsen

Då var jag färdigstädad för idag! Och fastän jag är nöjd får ni inte se några bilder...är nämligen inte helt klar men hinner inte mer nu! Om en kvart kommer nämligen min käre Vater och hämtar mig och Mika för middag hos honom. Vet inte varför vi måste åka så tidigt dock, middag klockan 5 känns ju lite dagisnivå liksom. Men antar att det är för att Mika och pappa ska hinna övningsköra efteråt. Och jag klagar inte, det betyder nämligen att jag hinner hem till Austin Powers in Goldmember som tydligen går ikväll:) Då får jag även passa på att baka, det hann jag ju inte nu. Blir nog kladdkakemuffins som vanligt, de är supergoda och perfekt storlek(om man äter 8-10 stycken dvs).

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad följer du för bloggar och vilken är din favorit blogg? skulle vara kul att veta ^^



http://lolad.se/

2009-09-17 @ 18:33:03
Postat av: Jenny

Jaa asså en tjej som jag jobbar med har nyss fixat naglarna och dom sa inget så det var lugnt för oss. men å andra sidan ska jag vänta med nagelförlängning för dom går sönder så lätt på jobbet.. :P

2009-09-17 @ 20:08:38
URL: http://jennyjennyjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0