Minishopping:)

Idag har jag köpt två par glasögon! Dom ena är lite mindre och svarta och dom andra är ganska stora och typ brun/beiga...nej usch vad svårt det är att förklara! Får lägga upp bilder när jag får dem, vilket är om en vecka:) Blev ganska nöjd iaf, har alltid haft jättesvårt för att använda glasögon. Mitt gamla par har jag väl använt max 10 gånger under de 5 år jag haft dem...linser är ju mycket bättre:) Men, behöver tydligen glasögon för att få övningsköra. Efter att ha köpt glasögon mötte jag och pappa upp Nämi för att äta lunch. Vi gick till Salénhallen, och gissa vem mer som åt där om inte Daniel Westling! Haha det var faktiskt pappa som såg honom först:) Har ju fem träningstillfällen på hans gym som jag fått av Maria, ska nog försöka ta mig dit snart:)

Efter lunchen skulle jag träffa Natta, men hon blev försenad....och det gick som det alltid gör när jag är ensam på stan:) Shopping!! Köpte en jättefin blus samt ett par örhängen från H&M.


 
 

När Natta väl kom in till stan var det tyvärr dags för mig att åka hem, har en massa saker här hemma som måste göras. Det är även min tur att laga middag idag, så det ska jag sätta igång med snart!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0