Nyduschad

Har precis tagit världens längsta härligaste dusch:) Det var riktigt skönt efter en jättejobbig natt, jag vaknade flera gånger och kunde knappt somna om. Nu ska jag smörja in mig samt göra lite ansiktsrengöring med mina favoritprodukter!


Bodylotion från Gucci, ansiktsrengöring från Vichy

Sedan ska jag försöka spendera större delen av dagen med att plugga. Jag hoppas på att komma igenom en ganska stor del av litteraturen idag, men vi får se lite, det är så himla fint väder ute..blir nog en långpromenad med Svea också. Ikväll har jag en föreläsning på kursen jag går, den heter Muslimskt mode i Europa - sjalar, fashionability och shopping. Ska bli väldigt intressant:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0