Nystädat

Älskar när det är helt nystädat och man vädrar i alla rum, det känns liksom väldigt fräscht. Så nu har jag och Mika städat typ hela huset, ska dammsuga några rum till bara. Efter det tänkte vi gå på en promenad i solen:)

Lite senare tänkte jag kanske baka, har Sagateater idag och jag vet av erfarenhet att man alltid vill ha nåt gott att äta då;) Och direkt efter det ska jag och Tori gå till friskis och träna! Ska äntligen bli av, har längtat jättelänge efter att sätta igång med träningen igen efter sommaren.

Där har ni alltså min dag! Plus eventuellt True Blood på tv ikväll, gick inte så bra när jag skulle kolla på det här avsnittet på datorn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0