Pianot är fixat:)

Äntligen har dom lagat vårt piano! Vi har ett sånt där "elektriskt" piano, typ som dom brukar ha när dom spelar in musik? Är inte riktigt säker på vad det heter:S Men iaf, den "elektriska lådan", själva grejen som håller allt igång gick sönder för ett tag sen, och det har varit jättesvårt att få den lagad. Men nu har vi äntligen fått tillbaka den och pianot funkar! Dock verkar maxvolymen ha sänkts lite..


Vårt piano

Så nu ska jag gå och spela lite piano och se om jag kommer ihåg några låtar överhuvudtaget! Annars har jag läst igenom det mesta av min kurslitteratur, städat rummet samt lyssnat på Madonna på högsta volym idag...dessutom skiner solen, Mika lagar lunch och Becka bakar bullar:) Ibland är livet skönt att leva:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0