Promenix med Svea

Har precis varit på långpromenad med Svea. Hon älskar att att promenera, plus att det är ju skönt för mig att få vara ute och röra på mig, särskilt nu när det är så varmt så det var två flugor i en smäll!



Har dessutom hunnit prata med pappa, han håller på att fixa ett jobb åt mig! Det är inte 100 än, men ordföranden i styrelsen är pappas jättebra kompis så det lär gå vägen...men mer berättar jag inte förrän jag vet säkert!

Funderar lite på hur jag ska göra ikväll, då börjar Sagateatern. I typ åtta år har jag gått i en teaterskola/amatörteatergrupp och spelat upp massa pjäser, men nu när min bästis Lovisa flyttar så slutar ju hon i gruppen och då känns det inte lika kul längre. Dessutom kommer vår grupp bli ihopslagen med en überseriös grupp som typ går på teater tillsammans på fritiden! Vi satt typ mest och fikade och skvallrade:P Men funderar ändå på att gå första gången och se hur det känns. Det börjar inte förrän sex så jag har några timmar på mig att bestämma!

Kommentarer
Postat av: Emma

sv, det kan va lite roligt ibland, tack :)

2009-09-02 @ 14:10:44
URL: http://starkaemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0