R.I.P. Patrick Swayze <3

Kunde först inte tro det när jag hörde det, men det är sant. Patrick Swayze, Johnny från Dirty Dancing är död. Han dog inatt, efter att ha kämpat i 20 månader mot cancern orkade hans kropp inte längre.



Det känns jättekonstigt, nästan lite som när Michael dog. Jag menar, hur många gånger har man inte sett Dirty Dancing? Hur många gånger har inte jag och Lovsia asgarvat åt både honom och hans låt She's like the wind? Och nu är han borta.

För att avsluta det här inlägget lite gladare kan jag berätta att mina glasögon har kommit! Ska hämta dem i stan när jag ändå åker in för intervjun:) Lägger upp bilder senare så får ni se hur de ser ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0