Så har man blivit sjuk...

Fick ställa in hela min kväll eftersom jag tydligen har fått feber:( Förstod att det var nåt konstigt när jag bakade kakor och inte ens ville äta dem själv, hur ofta händer det liksom? Så när de var klara gick jag och tog tempen.. Fan, jag som skulle träna ikväll! Hade faktiskt sett fram emot det..

Men, tyckte att det var lika bra att bara vara hemma ikväll och mysa med en varm filt och te så är jag förhoppningsvis frisk till imorgon iaf. Då kommer nämligen några kompisar till mig och Mika över, vi ska typ kolla på film/ha tjejsnack:) Så då vill man ju inte vara sjuk!

Nej, nu ska jag gå och leta efter en filt, sitter här med typ frossa(men det kanske betyder att jag är på väg att bli frisk? Är inte så bra på det där med symptom men man kan ju hoppas:)).

Kommentarer
Postat av: Lise-Lotte

Jag e sjuk med....inte kul...

Krya liten...

2009-09-24 @ 11:38:49
URL: http://liselotterydh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0