Sälen

Då var säsongens första skidsemster bokad! Den andra adventhelgen åker vi som alltid upp på en pappa-dotter helg tillsammans med en av pappas kompisar och hans döttrar. Det brukar alltid bli jätteroligt, alla åtta som följer med klickar verkligen på ett jättebra sätt. Genom åren har vi hunnit testa en hel del olika skidorter men den vi alltid återvänder till är Sälen och framförallt området Tandådalen/Hundfjället. I år blev det hundfjället, en jättefin stuga som ligger ganska bra till.


Hundfjället

Åtminstonde nån dag kommer vi nog åka över till Trysil, en norsk skidort som ligger bara några mil från Sälen. Det är enligt mig en av världens bästa skidorter, och tro mig, med min skidgalna familj har jag testat en del..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0