Söka Jobb..

Usch vad jag hatar att söka jobb! Man hittar aldrig några jobb man vill ha, nu har jag sökt jobb på typ Jysk och McDonalds mm. Inte roligaste ställena att jobba om man säger så..Men nu vill jag verkligen ha ett jobb! Det som pappa höll på att fixa till mig blev lite framskjutet, de har inte råd att anställa några nya nu:( Men så fort de gör det får jag typ jobbet:) Men det lär ju dröja...


Min nya arbetsplats?

Ska iaf jobba i helgen, typ på en födelsedagsfest:) Så det blir ju lite pengar, men inget att handla för! Ska spara alla mina pengar nu, inte bara slösa bort dem på kläder och sånt. Måste spara pengar till nåt jag mycket hellre vill göra än shoppa...

Kommentarer
Postat av: Jenny

haha jo men mc donalds är faktiskt skitkul :) iaf när man lär känna alla sköna människor som jobbar där

2009-09-04 @ 22:09:14
URL: http://jennyjennyjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0